Klinika Stresu

Klinika Stresu to projekt inspirowany Metodą Redukcji Stresu Opartej na Uważności - Mindfulness-Based Stress Reduction - MBSR.

Prowadzimy wykłady i kursy uczące metod i technik radzenia sobie ze stresem.

Programy warsztatów opracowane zostały na podstawie Metody Redukcji Stresu Opartej na Uważności (MBSR Mindfulness-Based Stress Reduction) stworzonej przez prof. Jona Kabat-Zinna z Kliniki Redukcji Stresu Uniwersytetu Medycznego Massachusetts - Center for Mindfulness in Medicine, Health Care, and Society, Worcester, USA.

Metoda Redukcji Stresu Oparta na Uważności stosowana jest z powodzeniem od 1979 roku w wielu placówkach służby zdrowia, w biznesie, w szkolnictwie oraz przez osoby indywidualne w Stanach Zjednoczonych oraz w wielu innych krajach.

Jeśli chcesz:

* poczuć więcej energii i motywacji do działania

* lepiej zadbać o siebie

* mieć wpływ na swoje zdrowie

* nauczyć się konstruktywnie radzić sobie z problemami

* poczuć głęboki sens spokoju umysłu

zapraszamy do udziału w warsztatach redukcji stresu opartych na uważności - Mindfulness.

Warsztaty przeznaczone są dla wszystkich, którzy pragną nauczyć się radzić sobie ze stresem i poprawić jakość życia. W czasie spotkań uczestnicy poznają nowoczesne i zweryfikowane naukowo techniki redukcji stresu opracowane na podstawie programu MBSR.

Klinika Stresu to centrum aktywnego uczenia się jak wykorzystywać własne zasoby do poprawy zdrowia i samopoczucia.


Aktualności

weekend z MindfulnessZapraszamy do spędzenia czerwcowego weekendu z Mindfulness - Uważnością - w Dworku nad Jeziorem Salińskim w cichej i malowniczej części północnych Kaszub.


Mindful weekend,  9 - 11 czerwca 2017

Dlaczego warto wybrać się na Mindful weekend?

  • Znajdziesz wsparcie w radzeniu sobie z nieustającą zmianą w życiu – być może potrzebujesz czasu na pobycie ze sobą i z tym, co wokół się wydarza, zauważenie na co masz wpływ, a co musisz pozostawić własnemu biegowi.
  • Zrelaksujesz się i odstresujesz w spokojnej, miłej atmosferze, wśród sympatycznych osób, na łonie natury, bez pośpiechu, bez napięcia, bez spraw, które „musisz zrobić natychmiast”.
  • Uzyskasz nową perspektywę – być może czujesz, że w natłoku codziennych obowiązków brakuje ci przestrzeni na jasne widzenie i bezstronną obserwację zdarzeń i własnych emocji.

Nieważne czy spotkałeś się już z Mindfulness czy jest to pierwsza okazja, na pewno będzie to dobry czas dla ciebie.

Program opracowany został na podstawie Mindfulness-Based Stress Reduction profesora Jona Kabat-Zinna oraz neuropsychologa doktora Ricka Hansona, a także doktor Judith S. Beck - światowego autorytetu terapii poznawczej. W czasie odosobnienia przewidziane są części wykładowe - poznanie źródeł stresu i nawykowego radzenia sobie ze stresem, poznanie i stosowanie technik obniżania napięcia spowodowanego długotrwałym stresem, praktykowanie uważności: body scan, świadomy oddech, świadomy ruch - Mindful yoga, oraz elementy treningu świadomego odżywiania: gotowania i jedzenia.

czytaj więcej