View Calendar
07/01/2019 16:45 - 18:00
Klinika Stresu
Phone:691355400
Address: Sztormowa 9, 80-335 Gdańsk, Polska

Joga daje relaks, odprężenie, poprawia sprawność fizyczną i zdrowie.  Wprowadza w dobry nastrój i łagodzi stresy.  Proponujemy ćwiczenia relaksacyjno-rozciągające dla każdego w każdym wieku według klasycznej szkoły indyjskiego jogina Swamiego Sivanandy.

Ćwiczenia koncentrują się na łagodnym ruchu i oddechu, są niezwykle korzystną praktyką zarówno dla ciała, jak i umysłu. Dzięki ćwiczeniom uruchamiamy własne zasoby, uwalniamy napięcia, co poprawia funkcjonowanie fizyczne, wzmacnia i uelastycznia ciało, obniża poziom odczuwanego stresu, i w konsekwencji polepsza stan fizyczny i emocjonalny.

Każdy rozpoczyna naukę ze swojego poziomu i w miarę praktyki może przechodzić na wyższe poziomy. Początkowo ćwiczenia są proste i łatwe do opanowania, i po pewnym czasie można je wykonywać samemu.

zapisy: https://joga-relaksacyjna-odu2019.konfeo.com/pl/groups

Prowadzenie: Ewa Kaian Kochanowska

Related upcoming events

  • 04/02/2019 18:30 - 04/02/2019 21:30

    Zapraszamy na 8-tygodniowy Program Redukcji Stresu Oparty na Uważności (MBSR – Mindfulness-Based Stress Reduction) – kurs uważności, podczas którego nauczysz się technik obniżania napięcia, budowania odporności immunologicznej organizmu, a także technik radzenia sobie z trudnymi emocjami i natłokiem myśli.

    Czy jesteś zapracowany, w ciągłym biegu, wiecznie zmęczony, niedospany, a może po chorobie, w rekonwalescencji, albo szukasz inspiracji, albo może brakuje ci radości, czy poszukujesz sensu życia? Metoda uważności  – Mindfulness – przyniesie Ci głęboki spokój, czas dla Ciebie, refleksję, zdefiniowanie prawdziwych potrzeb i poprawę relacji z bliskimi. Może odmienić całkowicie Twoje życie, nadać mu sens i pozwolić na odczuwanie prawdziwej radości.

    Terminy 2019

    4 lutego - 25 marca – spotkania w poniedziałki, g. 18.30 – 21.00 (zapisy w toku)

    Dzień uważności 30 marca (sobota) g. 10.00 – 17.00

    5 lutego - 26 marca – spotkania we wtorki, g. 10.00 – 12.30 (zapisy w toku)

    Dzień uważności 31 marca (niedziela) g. 10.30 – 17.30

    Program przeznaczony jest dla wszystkich, którzy pragną nauczyć się radzić sobie z trudnościami codziennego życia, ze stresem, trudnymi emocjami, ciągłym martwieniem się, komunikacją z innymi, dla tych, którzy chcą po prostu poprawić jakość swojego życia.

  • 05/02/2019 10:00 - 05/02/2019 13:00

    Zapraszamy na 8-tygodniowy Program Redukcji Stresu Oparty na Uważności (MBSR – Mindfulness-Based Stress Reduction) – kurs uważności, podczas którego nauczysz się technik obniżania napięcia, budowania odporności immunologicznej organizmu, a także technik radzenia sobie z trudnymi emocjami i natłokiem myśli.

    Czy jesteś zapracowany, w ciągłym biegu, wiecznie zmęczony, niedospany, a może po chorobie, w rekonwalescencji, albo szukasz inspiracji, albo może brakuje ci radości, czy poszukujesz sensu życia? Metoda uważności  – Mindfulness – przyniesie Ci głęboki spokój, czas dla Ciebie, refleksję, zdefiniowanie prawdziwych potrzeb i poprawę relacji z bliskimi. Może odmienić całkowicie Twoje życie, nadać mu sens i pozwolić na odczuwanie prawdziwej radości.

    Terminy 2019

    4 lutego - 25 marca – spotkania w poniedziałki, g. 18.30 – 21.00 (zapisy w toku)

    Dzień uważności 30 marca (sobota) g. 10.00 – 17.00

    5 lutego - 26 marca – spotkania we wtorki, g. 10.00 – 12.30 (zapisy w toku)

    Dzień uważności 31 marca (niedziela) g. 10.30 – 17.30

    Program przeznaczony jest dla wszystkich, którzy pragną nauczyć się radzić sobie z trudnościami codziennego życia, ze stresem, trudnymi emocjami, ciągłym martwieniem się, komunikacją z innymi, dla tych, którzy chcą po prostu poprawić jakość swojego życia.

Kategorie: