Zapraszamy na 8-tygodniowy Program Redukcji Stresu Oparty na Uważności (MBSR – Mindfulness-Based Stress Reduction) – kurs uważności, podczas którego nauczysz się technik obniżania napięcia, budowania odporności immunologicznej organizmu, a także technik radzenia sobie z trudnymi emocjami i natłokiem myśli.

Czy jesteś zapracowany, w ciągłym biegu, wiecznie zmęczony, niedospany, a może po chorobie, w rekonwalescencji, albo szukasz inspiracji, albo może brakuje ci radości, czy poszukujesz sensu życia? Metoda uważności  – Mindfulness – przyniesie Ci głęboki spokój, czas dla Ciebie, refleksję, zdefiniowanie prawdziwych potrzeb i poprawę relacji z bliskimi. Może odmienić całkowicie Twoje życie, nadać mu sens i pozwolić na odczuwanie prawdziwej radości.

Program przeznaczony jest dla wszystkich, którzy pragną nauczyć się radzić sobie z trudnościami codziennego życia, ze stresem, trudnymi emocjami, ciągłym martwieniem się, komunikacją z innymi, dla tych, którzy chcą po prostu poprawić jakość swojego życia.

Terminy Jesień 2018

17 września –  12 listopada – spotkania w poniedziałki, g. 18.30 – 21.00 (zapisy w toku)

Dzień uważności 3 listopada (sobota) g. 10.00 – 17.00

3 października –  21 listopada – spotkania w środy, g. 18.30 – 21.00 (zapisy w toku)

Dzień uważności 10 listopada (sobota) g. 10.00 – 17.00

9 października – 27 listopada – spotkania we wtorki, g. 10.00 – 12.30 (zapisy w toku)

Dzień uważności 17 listopada (sobota) g. 10.00 – 17.00

Szkolenie prowadzi Ewa Kaian Kochanowska – jedna z pierwszych w Polsce nauczycielka MBSR certyfikowana w Institute for Mindfulness-Based Approaches IMA w Niemczech w 2011 roku, doświadczona nauczycielka relaksacyjnej jogi, od ponad 20 lat ma własną praktykę uważności oraz hatha jogi, wykładowca na SWPS w Sopocie i we Wrocławiu, członek zarządu Polskiego Towarzystwa Mindfulness.

Więcej informacji