Jestem zadowolona i cieszę się, że wzięłam udział w kursie. Nauczyłam się zwracać uwagę na to w jaki sposób sytuacje stresowe wpływają na mnie i na moje ciało. Co do trudności – ze względu na wczesny dojazd do pracy nie jestem w stanie wykonywać praktyk rano, a wieczorami podczas ćwiczenia (body scan) przysypiam.

W pracy potrafię zrobić sobie przerwę i zwolnić tempo, tak by zebrać myśli i świadomie (a nie w panice) przystąpić do działania. Zaczęłam sobie zdawać sprawę jak ważna jest przerwa na jedzenie i herbatę (zwykle jadłam przy stanowisku pracy, wciąż wykonując jakieś zlecenie).

Po zakończeniu kursu chcę zapisać się na zajęcia jogi lub ćwiczyć ją regularnie w domu (z odpowiednimi nagraniami) – ze wszystkich technik, ta najbardziej mnie wycisza i uspokaja, pozwala skupić się na sobie oraz na oddechu.

Przygotowanie merytoryczne oraz prowadzenie zajęć oceniam bardzo dobrze – zajęcia były interesujące, idealnie wyważono część teoretyczną i praktyczną.

Dzięki zajęciom na nowo nauczyłam się słuchać drugiego człowieka i czerpać z tego przyjemność. Często po pracy miałam dość kontaktów międzyludzkich i najchętniej odpoczywałam w ciszy/odosobnieniu.

Wrzesień 2017